Go’ kundtjänst hos Go’boken

Jag skrev ju att jag var lite besviken för att jag fått ett häfte om barnmat i stället för ett om läsning i mitt välkomstpaket från Go’boken. När jag såg att nästa paket skulle innehålla ett häfte om sjukdom mailade jag därför kundtjänst och frågade om de möjligtvis kunde byta ut den mot läsguiden. Det gjorde de inte – men de skickade läshäftet ändå, som en bonus!

Det var väl en go’ kundtjänst!

Kanske gillar du också:

Författare: Helena Ferry

Jag heter Helena Ferry och gillar att läsa, skriva och dricka te. Barnböcker läser jag med mina barn Ava och Sander (födda 2008 och 2012), ungdomsböcker läser jag helt och hållet för min egen skull. Jag tycker att vuxna borde läsa mer ungdomsböcker! Det händer att jag lobbar för det lite diskret genom att ge bort ungdomsböcker i present. Till vardags arbetar jag som systemutvecklare på ett konsultbolag. Jag tycker det är roligt med webbutveckling och det praktiska arbetet med bloggen bakom kulisserna faller därför på min lott. Mer om mig finns att läsa på min vardagslivsblogg Helenas dagar.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *